Salam Ukhwah...Terima kaseh kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya ini. Asalnya saya memang tahu kesihatan adalah satu kemewahan. Saya juga mahu anda, keluarga dan saudara-saudariku sihat-walafiat. Tidak ada ertinya sekiranya kita sihat sedangkan saudara kitra sakit. Mungkin ada produk yang terbaik tapi sukar dicari.... Justeru itu berdasarkan pembacaan dan praktikal sendiri menjadi tanggungjawab saya utk mengkhabarkan dan shatre kepada tuan/puan produk baik khasnya pemakanan islam seperti minyak kelapa dara, bekam, cuka, zaitun, delima, tin, gula stevia, garam bukit dsb yang sememangnya amat baik untuk kesihatan diri dan keluarga kita, Insaallah...saya cuba mengusahakan dgn menjadi stokis mahupun rakan niaga utk kemudahan diri saya malah diri anda juga. Semoga usaha kecil ini dapat membantu anda semua kesihatan kesihatan yang terbaik utk dapatkan produk terbaik pada harga terbaik. Insaallah....Berjumpa lagi di puncak kejayaan bersama tubuh yang sihat.
Sekian, Terima kaseh

Tengku Osman
osman_niaga@yahoo.com
012-309 2952/ 010-509 5157

Sunday, January 13, 2013

PENGGANTI GULA TERBARU- P3 SWEETENER PATI TEBU HITAM NANO


Justeru, Anugerah Pemanis P3 dibawakan kepada anda sebagai pengganti gula yang 100% bebas mudarat. Anda mempunyai pilihan untuk menikmati rasa manis yang sama seperti gula tebu biasa kerana pemanis ini diperbuat daripada pati tebu hitam yang diwapkan dan terhasil dengan teknologi nano. Anugerah Pemanis P3 mempunyai kadar kalori dan karbohidrat yang hampir sifar serta bebas daripada unsur lemak. Inilah alternatif terbaik kepada penghidap masalah gula dalam darah dan tekanan darah yang inginkan rasa manis yang “kosong”. Teknologi nano pula membantu badan menyerap 600x ganda lebih pantas daripada gula biasa.



P3 SWEETENER merupakan anugerah pemanis untuk semua. Anda berhak menikmati manis sampai bila-bila tanpa perlu risau lagi akan bahaya gula. TUKAR gula anda kepada Anugerah Pemanis P3 hari ini, tak perlu berhenti menikmati manis atau berpantang manis untuk sihat. Jawapannya telah ada, anda berhak menikmatinya.

P3 SWEETENER adalah Pemanis 100% Pati Tebu Hitam Asli menggunakan teknologi NANO. P3 merupakan produk yang berasaskan pati asli manisan tebu hitam yang diformulakan melalui hasil penyelidikan sekumpulan saintis tempatan yang mana hasil kajiannya selama 5 tahun terhadap dextrose telah membawa kejayaan ke atas penemuan formula baru terhadap pati tebu yang mempunyai kadar yang minimum kalori, karbohidrat dan bebas lemak berbanding gula tebu biasal.
Penghasilannya ada 100% daripada tebu dan formulanya telah dipertingkatkan menjadikan sirap pemanis yang boleh menjangkau 600 kali lebih manis dari gula biasa. Sirap pemanis ini tidak dicampuri bahan pengawet dan penghasilannya sangat dititik beratkan tentang aspek kebersihan, kualiti dan cara pembungkusan.
Ianya mempunyai kadar kemanisan lebih tinggi dari gula biasa tetapi hampir tiada kalori, lemak, kolestrol, protein, sukrosa, karbohidrat dan sakarin serta aspartame. P3 Premium mempunyai kadar penerimaan kemanisan dalam sistem tubuh manusia mencapai 600 kali ganda berbanding gula biasa.
Gula adalah rangkaian karbon positif dan negatif di dalam tubuh badan manusia. Menggunakan formula teknologi nano, zarah proton dan electron yang membentuk rangkaian karbon negatif dalam tubuh badan menusia dapat dileraikan.
P3 adalah pemanis tebu pertama di dunia yang dihasilkan menerusi TEKNOLOGI NANO. Teknologi bio-fizik yang digunakan dalam penghasilan P3 memastikan ianya disediakan pada pH 5.5 bagi mengelak terbentuknya karbon negatif sesuai dengan sifat semulajadi manusia yang turut mempunyai pH 5.5.
Penggunaan berterusan P3 membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah ke paras normal, menstabilkan tekanan darah kepada yang mempunyai tekanan darah tinggi.

1 kotak x 6btl x 10ml

P3 dibotolkan di dalam botol bersaiz 10ml di mana sebotol P3 dapat menghasilkan 300 titik atau 300 cawan hidangan minuman. P3 sangat sesuai digunakan seisi keluarga sebagai penganti gula dalam semua jenis minuman dan makanan. P3 bukan seahaja manis seperti gula, malah ianya sedap, lazat dan menyihatkan.


HUBUNGI   MOHD.OSMAN 012-3092952

DIRUMUS KHAS SEBAGAI ASAS PERASA MANIS YANG BEBAS 100%  DARI FAKTOR MUDARAT DAN PENYAKIT
DIPERBUAT DARI PATI TEBU HITAM YANG DIWAPKAN DAN TERHASIL DENGAN TEKNOLOGI NANO.






HANYA RM40.00 SAHAJA
PENGHANTARAN PERCUMA 
(TEMPAHAN 2 UNIT KEATAS)

TESTIMONIAL

HUBUNGI/ SMS 
TENGKU OSMAN 012-3092952

1 comment: